1 kwietnia 2015

Powrót po 8 miesiacach ?!

Czy jest to dobry pomysł ? Uda mi się pogodzić szkołę i bloga ? Czy to wszystko warto zaczynać od początku ? Takie pytania zadawałam sobie przez ostastni czas. Od ponad dwóch miesięcy zbierałam się, aby coś wkońcu napisać. Nie wiedziałam wogóle od czego zacząć. Czy kontynuować tego bloga, a może stworzyć coś nowego?

Od sierpnia 2014 roku, wiele się zmieniło w moim życiu. Chodzi mi tu dokładniej o styl życia. Nowa szkoła, znajomi, więcej obowiązków... To wszystko skłoniło mnie do zawieszenia mojej działalności na blogu. Powiem wam, że to nie to samo co za czasów gimnazjum. Gdzie wystarczyło wstać  40 minut przed szkolą, zebrać się i wyjść. Do szkoły miałam 10 minut, więc nie musiałam jakoś specjalnie wstawać wcześniej.  Nauka oczywiście była, ale nie było jej specjalnie dużo. Wystarczy, że słuchało się na lekcjach. Wszystko się skończyło... trzeba było zamknąć ten rozdział z życia. Przyszło liceum, nowi ludzie, nowa atmosfera. Trafiłam do świetnej klasy, bardzo zgrana. Ale wraz ze szkołą, przyszła i nauka, której jest naprawdę dużo. Chcąc uczyć się w miarę dobrze, trzeba uważać na lekcjach i dużo powtarzać w domu. Sprawdziany, testy, kartkówki, odpowiedzi ustne... to nie to samo co gimnazjum. Tam żyliśmy dobrze, nie było takiego nacisku. Blogowanie nie było dla mnie utrudnieniem. Teraz wstaje o 5, wychodzę do szkoły wracam 16/17. Do tego nauka i różne projekty w którym biorę udział. Często siedzę po nocach, aby dobrze wyjść z ocenami na koniec semstru. Ale? STAŁO SIĘ! Uporządkowałam wkońcu swoje życie, swój czas. Chce powrócić do tego, co kiedyś sprawiało mi wiele radości oraz satysfakcji. Chce wrócić do was. Dzięki blogowi poznałam wielu wspaniałych ludzi, dużo się nauczyłam, ale również się bardzo stęskniłam.

Co u mnie ?

Akurat tu się wiele nie zmieniło. Dalej jestem tą samą nastolatką, która ma wiele pomysłów i chce się realizować.  Dla tych, którzy są na tym blogu pierwszy raz, napisze troszkę o sobie. Mam na imię Ola. Jestem zwykłą 17-letnią dziewczyną, która jest bardzo pozytywnie nastawiona do życia. Otwarta, szczera, kreatywna... myślę, że te cechy dobrze mnie opisują. Chodzę do liceum, jak pisałam powyżej. Mieszkam w woj. małopolskim (pod Krakowem). Z chęcią poznaję nowych ludzi. Rozgadana, z dystanesem do siebie.  W świecie blogowania pojawiłam się jakiś czas temu.  Była to jakaś część mnie. Teraz chcę to wszystko odbudować. Myślę, że mi się to uda. Ale potrzebuję również waszej pomocy.


Wszystko co chciałam to wam przekazałam. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie dobrze. Cieszę się, że udało mi się zebrać siły i powrócić. Przerwa każdemu się należy. Od razu chciałabym wszystkim wam podziękować, którzy są tutaj ze mną. 

2 komentarze:

  1. Ja również miałam dość długą przerwę. Tak jak ty zaczęłam liceum i nie miałam czasu, ani pomysłów na bloga... Jednak wróciłam, bo zaczęło mi czegoś brakować w życiu :) Życzę powodzenia

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega się cieszę,że wróciłaś <3 Podoba mi się Twój blog i jest jednym z moich ulubionych ^^ Obyś miała dalej tyle sukcesów! (: Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń